Zadání pro žáky v krocích:
- Využijeme výchozí postavu zrzavé kočičky.
- Kočička se umí přesouvat na náhodné místo po stisknutí mezerníku.
- Kočička se umí otáčet vlevo a vpravo na stisk šipky doleva a doprava.
Nápověda: musíme nastavit směr, kterým chceme, aby se otočila.
Doporučení: nechceme mít kočku hlavou dolů, pomůže nám k tomu nastavit vhodný způsob otáčení, který jí nadefinujeme po stisknutí zelené vlaječky, tedy tlačítka Start.
- Kočička umí měnit velikost: na šipku nahoru se zvětšuje a na šipku dolů se zmenšuje
- Není to však obyčejná kočička a dokonce umí i mluvit, na stisk klávesy A nám říká po nějakou dobu “Ahoj”.
- Nauč kočičku, aby po spuštění hry (Nápověda: zelená vlaječka) obnovila velikost na 100%
- Bonusové úkoly:
- Na jiné klávesy může kočička říkat jiné věci.
- Prozkoumej, jak se liší myšlenka od bubliny a co se stane, když zvolíš variantu příkazu bez počtu sekund.
- Dokážeš ke své hře přidat pozadí?
- Občas se nám kočka schová půlkou těla za okraj. Dokážeš to vyřešit?