Zadání pro žáky v krocích:

  1. Využijeme výchozí postavu zrzavé kočičky.
  2. Kočička se umí přesouvat na náhodné místo po stisknutí mezerníku.
  3. Kočička se umí otáčet vlevo a vpravo na stisk šipky doleva a doprava.

Nápověda: musíme nastavit směr, kterým chceme, aby se otočila.

Doporučení: nechceme mít kočku hlavou dolů, pomůže nám k tomu nastavit vhodný způsob otáčení, který jí nadefinujeme po stisknutí zelené vlaječky, tedy tlačítka Start.

  1. Kočička umí měnit velikost: na šipku nahoru se zvětšuje a na šipku dolů se zmenšuje
  2. Není to však obyčejná kočička a dokonce umí i mluvit, na stisk klávesy A nám říká po nějakou dobu “Ahoj”.
  3. Nauč kočičku, aby po spuštění hry (Nápověda: zelená vlaječka) obnovila velikost na 100%
  4. Bonusové úkoly:
  1. Na jiné klávesy může kočička říkat jiné věci.
  2. Prozkoumej, jak se liší myšlenka od bubliny a co se stane, když zvolíš variantu příkazu bez počtu sekund.
  3. Dokážeš ke své hře přidat pozadí?
  4. Občas se nám kočka schová půlkou těla za okraj. Dokážeš to vyřešit?