Zadání pro žáky v krocích:

  1. Vyber vesmírné pozadí.
  2. Přidej postavu kosmonauta, uprav jeho velikost a zajisti jeho pohyb na šipky.
  3. Přidej postavy vesmírných zvířátek (Giga, Pico, Nano, Tera) a zajisti jejich samovolný pohyb.

Doporučení: Samovolný pohyb by bylo lepší naprogramovat stejným způsobem jako v minulém úkolu s balónky (nastavení směru a neustálý pohyb), protože následně budeš mít díky tomu jednodušší situaci.

  1. Poté co je zvířátko chyceno kosmonautem započítá se bod.

Nápověda: Musíš ošetřit, aby se bod přidal jen jeden za každé chycení.

  1. Když kosmonaut chytí 20 zvířátek může se vrátit na zem, zvířátka už se dále nezobrazují a nelze je chytat.

Nápověda: Bude se hodit příkaz čekej dokud nenastane.

  1. Kosmonaut má omezené množství životů a ve vesmíru je škodič, který jej o ně chce připravit, pokud se mu to povede dřív, než kosmonaut zvládne posbírat zvířátka musí uznat svou prohru.

Nápověda: Mohl by tě zajímat příkaz opakuj dokud nenastane.

  1. Bonusové úkoly:
  1. Zvířátka se pohybují náhodnou rychlostí.
  2. Jednou za čas se ve hře objeví prvek, který kosmonautovi život přidá.