Zadání pro žáky v krocích:

  1. Vyber vhodné pozadí.
  2. Přidej bílého a hnědého koně. Vhodně uprav jejich velikost a umísti je na vhodné startovní pozice.

Nápověda: Koně by měli být podobně velcí a mít stejnou startovní pozici.

  1. Zajisti, aby koně po stisku mezerníku vystartovali a přejeli scénu.

Nápověda: Jejich rychlost pohybu by měla být náhodná, aby byl dostih napínavý.

  1. Přidej cílovou čáru, u která určí vítězného koně daného kola dostihu.

Nápověda: Poté co jí jeden z koní protne, čára zmizí, aby se bod započítal jen tomu prvnímu.

  1. Přidej rozhodčího a vhodně uprav jeho velikost. Po ukončení desátého kola závodu řekne, který z koní je celkovým vítězem závodů.

Nápověda: Dej si pozor na to, že desáté kolo je odběhnuté až poté co se jeden z koní dostane do cíle. Ošetři i případ remízy.

  1. Zajisti, aby se koním pohybovaly nohy.
  2. Bonusový úkol:
  1. Vylepšit program poté co jeden z koní zvítězí, například zůstane jen vítězný kůň a druhý se skryje, fantazii se však meze nekladou.