Zadání pro žáky v krocích:
- Vyber vhodné pozadí.
- Přidej bílého a hnědého koně. Vhodně uprav jejich velikost a umísti je na vhodné startovní pozice.
Nápověda: Koně by měli být podobně velcí a mít stejnou startovní pozici.
- Zajisti, aby koně po stisku mezerníku vystartovali a přejeli scénu.
Nápověda: Jejich rychlost pohybu by měla být náhodná, aby byl dostih napínavý.
- Přidej cílovou čáru, u která určí vítězného koně daného kola dostihu.
Nápověda: Poté co jí jeden z koní protne, čára zmizí, aby se bod započítal jen tomu prvnímu.
- Přidej rozhodčího a vhodně uprav jeho velikost. Po ukončení desátého kola závodu řekne, který z koní je celkovým vítězem závodů.
Nápověda: Dej si pozor na to, že desáté kolo je odběhnuté až poté co se jeden z koní dostane do cíle. Ošetři i případ remízy.
- Zajisti, aby se koním pohybovaly nohy.
- Bonusový úkol:
- Vylepšit program poté co jeden z koní zvítězí, například zůstane jen vítězný kůň a druhý se skryje, fantazii se však meze nekladou.