Zadání pro žáky v krocích:

  1. Vyber vhodnou scénu.
  2. Přidej opici, uprav její velikost a zajisti, aby se stále nacházela tam, kde je kurzor myši.
  3. Přidej banány, uprav jejich velikost a zajisti, aby se objevovaly na náhodných pozicích, vždy tam chvíli vydržely, poté se zase skryly a zůstaly chvíli skryté. Následně se zase objeví…
  4. Založ proměnnou “Body”, nastav ji na 0 a zajisti, aby byla zobrazená.

Nápověda: proměnnou můžeme zakládat jak u postav, tak u scény chceme, aby naše proměnná byla společná pro všechny postavy ve hře.

  1. Když opice chytí banán, dostaneme bod a banán se skryje.
  2. Přidej další objekty (jablko, koblihu, dort) se stejným chováním jako mají banány (mohou být vidět rozdílnou dobu).
  3. Když opice chytí banán dostaneme 3 body, když jablko tak 1 bod, když koblihu tak o 1 bod přijdeme a když chytí dort naše bodové skóre se vynuluje.
  4. Zajisti, aby se jídlo neobjevovalo všechno naráz.
  5. Bonusové úkoly:
  1. Více jídla s různým bodovým hodnocením.
  2. Opice vyjádří radost/smutek z chyceného jídla.