Zadání pro žáky v krocích:
- Vyber vhodnou scénu.
- Přidej opici, uprav její velikost a zajisti, aby se stále nacházela tam, kde je kurzor myši.
- Přidej banány, uprav jejich velikost a zajisti, aby se objevovaly na náhodných pozicích, vždy tam chvíli vydržely, poté se zase skryly a zůstaly chvíli skryté. Následně se zase objeví…
- Založ proměnnou “Body”, nastav ji na 0 a zajisti, aby byla zobrazená.
Nápověda: proměnnou můžeme zakládat jak u postav, tak u scény chceme, aby naše proměnná byla společná pro všechny postavy ve hře.
- Když opice chytí banán, dostaneme bod a banán se skryje.
- Přidej další objekty (jablko, koblihu, dort) se stejným chováním jako mají banány (mohou být vidět rozdílnou dobu).
- Když opice chytí banán dostaneme 3 body, když jablko tak 1 bod, když koblihu tak o 1 bod přijdeme a když chytí dort naše bodové skóre se vynuluje.
- Zajisti, aby se jídlo neobjevovalo všechno naráz.
- Bonusové úkoly:
- Více jídla s různým bodovým hodnocením.
- Opice vyjádří radost/smutek z chyceného jídla.